FAQ - Veel gestelde vragen
Beschikbaarheid en bestellen
Als u materialen in uw winkelwagen plaatst dan kunt u direct zien of de betreffende materialen beschikbaar zijn op de door uw gekozen data. Een groene stip geeft aan dat het product beschikbaar is, een rode stip geeft aan dat het product niet of niet voldoende beschikbaar is. Zo kunt u zelf ook eenvoudig op zoek gaan naar een alternatief.
Nee, het is niet mogelijk om telefonisch te bestellen. U kunt alleen bestellen via onze webshop. Daar kunt u zelf de beschikbaarheid inzien van de gewenste materialen en uw reservering plaatsen.
U kunt last minute een attractie bestellen zolang de website dit aangeeft. Als uw gekozen huurdatum binnen 5 werkdagen is, dan bent u genoodzaakt naar ons kantoor te bellen. Telefonisch worden de mogelijkheden besproken en mogelijk akkoord gegeven.
Na het plaatsen van uw order via onze website, ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Ons verhuurteam controleert uw order en stuurt u daarna de definitieve bevestiging. Dit gebeurt doorgaans heel snel, vaak binnen 1 á 2 uur maar uiterlijk binnen 24 uur. (uitgezonderd op zondag)
Prijzen en betaling
Al onze prijzen zijn gebaseerd op één huurdag en zijn als volgt berekend: Op dag 1 haalt u uw bestelling op, op dag twee kunt u deze gebruiken, op dag drie brengt u deze retour. U betaalt alleen voor de gebruiksdag. Dus één keer de dagprijs.
Of, wanneer u uw bestelling door ons laat bezorgen, dag 1 leveren, dag 2 gebruiken en dag 3 komen wij de bestelling weer ophalen.
Of, wanneer u de producten laat bezorgen:
Dag 1 leveren, dag 2 gebruiken, dag 3 afhalen.
Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u aangeven op welke wijze u wilt betalen. U kunt kiezen uit betalen direct via IDEAL, factuur (alleen voor bedrijven) of contant. Een factuur betaling dient uiterlijk zeven dagen voor levering / afhaling voldaan te zijn. Een contante betaling kan voldaan worden op het moment van afhalen of levering op locatie.
Diensten door Skippy-rent
De op- en afbouw van een springkussen is erg eenvoudig. De meeste klanten verzorgen dit zelf. Met één á twee personen is dit binnen enkele minuten geregeld. Omdat wij ook al vaak uit service één of twee dagen voor de benodigde datum leveren is het voortijdig opbouwen niet altijd wenselijk. Maar mocht u om één of andere reden willen dat wij de op- en afbouw verzorgen dan kunt u hier een aanvraag voor doen middels het opmerkingenveld in de winkelwagen.
Bijna alle tenten die u bestelt bij Skippy-Rent worden door ons vakkundig team zonder meerprijs op- en afgebouwd. Denkt u hierbij aan alutenten, aluhallen, starshadetenten, stretchtenten en luifeltenten. Kleine partytenten en easy-up vouwtenten worden standaard aangeboden zonder op- en afbouw. Deze tenten zijn zo gebruiksvriendelijk dat u dit gemakkelijk zelf kunt doen.
Het wijzigen van mijn order
Na het plaatsen van uw order kunt u uw order nog steeds aanpassen. U kunt uw wensen het handigst per mail aan ons doorgeven. Wij kunnen (indien beschikbaar) de gewenste producten toevoegen aan uw bestaande order. Vergeet u niet uw huidige ordernummer aan ons door te geven?
Ja hoor, dat is mogelijk. We kunnen het lever- en afhaaladres van uw order nog wijzigen. Geeft u per mail uw ordernummer en het juiste adres aan ons door dan zullen wij dit snel voor u verwerken. Wanneer hiermee het aantal kilometer en de bezorgvergoeding dus wijzigt dan ontvangt u hier ook een wijziging van in de factuur.
Transport of afhalen van uw order
Ja, wij bezorgen uw bestelling graag bij u op locatie in heel Nederland. Wij bezorgen orders vanaf € 100,00. Tijdens topdrukte bezorgen wij soms pas orders vanaf € 150,00. We bezorgen standaard één of in drukke weken twee dagen voor uw evenement. Afhalen gebeurd ook standaard één of twee dagen ná uw evenement. Wij leveren en halen niet op zaterdag en zondag.
In de winkelwagen geeft u de postcode van de afleverlocatie door en dan krijgt u direct de transportkosten te zien. Deze kosten komen uit op € 0,60 cent per km. (heen-terug, heen-terug) Alhoewel wij dagelijks met diverse vrachtwagens onderweg zijn, kan het tijdens enkele piekweken voorkomen dat al onze transporten volgeboekt zijn. Als dit aan de orde is, dan communiceren wij dit direct na het plaatsen van uw order met u.
Nadat u de gewenste materialen in de winkelwagen heeft gelegd, kunt u uw transportkeuze aanvinken. U kiest de bezorgvestiging die zich het dichtstbij uw locatie bevindt en vult dan uw postcode in. Via het rode button 'bereken' worden hier direct uw transportkosten zichtbaar. Op dit moment gaat u nog geen enkele verplichting aan.
Annuleren
Ja, dat kan. Er zijn twee mogelijkheden om te annuleren.
- Annuleren zonder annuleringsverzekering.
- Schaal 1: U heeft ten allen tijde recht om uw reservering binnen 24 uur kosteloos te annuleren!
- Schaal 2: Bij annuleringen na 24 uur tot 15 dagen voor afleverdatum wordt 25% van het huurtarief berekend.
- Schaal 3: Bij annulering van 14 dagen of minder voor de huurdatum/afhaaldatum wordt 50% van de huurprijs in rekening gebracht.
- Schaal 4: Wordt de overeenkomst tot 48 uur van te voren geannuleerd dan wordt de volledige huurprijs gefactureerd. Materialen die niet afgehaald of geweigerd worden, worden voor 100% in rekening gebracht.
- Annuleren mét annuleringsverzekering
- U kunt bij ons een annuleringsverzekering bij uw reservering afsluiten. U kunt dan, zonder opgaaf van reden, kosteloos annuleren tot 48 uur voor aanvang van de levering. De hoogte van de annuleringsverzekering bedraagt 12,5% van het totale factuurbedrag. Wilt u een annuleringsverzekering afsluiten? Vraag hier dan naar in het opmerkingsveld in de winkelwagen!
Problemen
Als uw springkussen niet hard wordt, kan dat meerdere oorzaken hebben. Het zou kunnen dat de luchtgaten aan de zijkanten van het springkussen niet goed dicht zijn, maak deze goed dicht d.m.v. de lussen, rits, en/of het klittenband. Het zou ook kunnen zijn dat de blower te weinig stroomkracht heeft doordat deze aan te veel haspels/verlengsnoeren is aangesloten of dat de stroomgroep overbelast is. Een derde oorzaak kan zijn dat er ergens een gat of scheur in het kussen zit, mocht dit het geval zijn, neem dan telefonisch contact met ons op, wij zullen een passende oplossing vinden.
Mocht u een vies, nat of kapot kussen ontvangen, belt u dan naar ons kantoor of bel ons noodnummer (06-50695794) voor een passend advies. Wanneer u achteraf een klacht heeft over het kussen is dit lastig voor ons te beoordelen.