Sfeer- en verkoophuisje - XL
(incl. BTW)
(excl. BTW)
Producteigenschappen
Afmeting: | 400 x 200 cm |
Vervoer: | Bus of bakwagen |
Exclusief: | Transport |
Producten in pakket
Omschrijving
Multifunctioneel Sfeer- en verkoophuis van maar liefst 4 x 2 meter. Dit extra grote sfeervolle verkoophuis bestaat uit twee gekoppelde standaard sfeerhuizen. De sfeerhuizen zijn gekoppeld middels een dakgoot en beschikt over één grote binnenruimte en één deur. Dit sfeervolle verkoophuis is gemaakt van Larixhout, beschikt standaard over twee verkoopluifels en is geschikt voor zeer veel doeleinden. Zo wordt dit sfeerhuis veel ingezet als kassa-unit op tal van evenementen. Vele kerstmarkten zijn al succesvol geworden door dit sfeerhuis, ook wel kersthuis of kerststal genoemd. Wanneer u dit sfeerhuis bij ons huurt wordt het standaard door ons team op- en afgebouwd.
Op een kerstmarkt zijn het de geurige wijnen, heerlijke lekkernijen, de stemmige muziek en de kleurige decoraties waar uw bezoekers met plezier op af komen. Maar met dit sfeerhuis / kersthuisje creëert u een sfeer en setting waarin in ieder zich direct op zijn plaats voelt en het totaalplaatje helemaal compleet is!
Wilt u weten of dit product beschikbaar is om te huren op de door u gewenste datum? Dit kunt u zelf checken in de winkelwagen! Dat is handig!
Attractie én Partyverhuur
Skippy-rent is al meer dan 25 jaar de verhuur specialist voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Zowel op het gebied van attractieverhuur als partyverhuur zijn wij de meest uitgebreide verhuurpartner in Nederland. Niet voor niets leveren wij onze producten van Groningen tot Maastricht en ook in Belgie en Duitsland maken wij vele tevreden klanten. Wat de verhuurwensen ook zijn, Skippy-Rent regelt het!
U bent bij ons aan het juiste adres als het gaat om het huren van: springkussens, spelkussens, attracties, stormbanen/hindernisbanen, sport, spel en zeskampmateriaal. Tenten in alle soorten en maten, voor diverse gelegenheden. Bruiloften, werktenten, zakelijke events, je kunt het zo gek niet bedenken, wij hebben het! Compleet gestyld met inrichting en decoratie en natuurlijk met vloeren, verlichting, verwarming, statafels, stoelen, tafels, tafelbekleding, buffet en horecamaterialen. Toiletten, dranghekken, bouwhekken, vlaggenmasten, opslagunits, uw complete Events worden door ons verzorgd!
Kortom: Skippy-Rent: Verwent elk evenement!
U kunt al de door uw gewenste producten selecteren op onze webshop en direct de offerte bekijken in het winkelmandje. Bovendien kunt u direct de beschikbaarheid per datum/periode inzien. We maken het u gemakkelijk!
Onze Transportservice
Een van onze sterke punten – al zeggen we het zelf – is onze transportservice. Wij leveren en plaatsen door heel Nederland inclusief op- en afbouw. Transport moet zo efficiënt en daardoor zo voordelig mogelijk zijn. Hoe we daarvoor zorgen? Lees snel verder.
Wij hebben het transport volledig in eigen beheer. Oftewel: we bezorgen met onze eigen bestelbussen en vrachtwagens. En dat betekent dat wij volledig zelf kunnen bepalen wanneer en hoe we bezorgen, voor u. Zo snel, efficiënt en voordelig mogelijk dus. Wat dat in de praktijk betekent: we gaan altijd goed geladen op pad. We combineren meerdere opdrachten in een route; dat scheelt manuren en brandstofkosten. En levert dus ook een voordeel op voor u. Zo leveren en plaatsen wij de materialen op het tijdstip en de plek naar wens. Maar doen we dat ook nog eens zo voordelig mogelijk. Uw wensen staan centraal. Wanneer wij één of enkele dagen voor uw evenement leveren is dat volledige service van onze kant. U betaalt niets voor de extra (transport)dagen.
Vanzelfsprekend heeft u bij ons de keuze uit meerdere opties. U kunt de materialen zelf ophalen op één van onze locaties in Apeldoorn, Barneveld, Rijssen, of Ochten. Afhaaltijden zijn altijd flexibel bij ons. In overleg is er veel mogelijk! Maar wij begrijpen ook dat u als organisator wel meer aan uw hoofd heeft. Daarom kunt u alle benodigdheden door ons laten bezorgen. U kunt ook kiezen voor onze turn-key service; het volledige pakket. Wij verzorgen dan niet alleen het transport, maar nemen u van begin tot eind het werk uit handen. Als organisator krijgt u één aanspreekpunt die écht alles voor u regelt. Zoals een partytent en het meubilair, maar bijvoobeeld ook de facilitaire diensten. Al in het vroegste stadium denken wij met u mee. Wij werken uw wensen uit in een 3D-tekening zodat u direct een beeld krijgt van hoe uw feest of evenement eruit komt te zien. Hierdoor kun we ook last-minute snel schakelen. Wij bedenken waar u water aan- en afvoer nodig heeft, berekenen hoeveel stroom er nodig is en stellen een stroomplan voor u op. Zodat u zich nergens druk om hoeft te maken op facilitair vlak. Handig toch?